Андрій Косташ
директор ТОВ «АГРОТЕК»,
офіційний ділер VARTA Autobatterie GmbH

КУПИТИ АКУМУЛЯТОР. ДЕ І ЯК?

Де купити акумулятор? Найкраще – піти в солідну фірму, де швидко підберуть те, що потрібно і дадуть реальну гарантію. Якщо фірма має власну гарантійну або сервісну майстерню – це ще один аргумент на користь того, що треба купувати саме тут.
Який акумулятор? Звичайно, престиж і популярність марки акумулятора має велике значення при купівлі. Але до будь-якого акумулятора треба уважно придивитись. Таке придивляння потрібно для того, щоб:
1) купити саме той акумулятор, технічні характеристики якого (ємкість та струм) збігаються з вимогами вашого автомобіля;
2) купити «чесний» акумулятор, а не підробку з кривенькою етикеткою (або з гарною етикеткою, але всеж-таки підробку).

Таким чином, треба подивитись на такі речі.
1. На акумуляторі обов’язково повинні бути зазначені країна-виробник і завод, що його випустив (краще, якщо з адресою).
2. Повинна бути зазначена дата виготовлення, що дуже важливо, якщо акумулятор залитий.
До кожної батареї повинен додаватися технічний паспорт. Наявність інструкції необов’язкова. Це пов’язано з тим, що на Заході акумулятори майже не продають вроздріб, їх установлюють фахівці на сервісних станціях.
3. Якісного акумулятора не буває без якісного корпуса, гарних пробок і гладких вивідних клем, часто змащених захисним мастилом від окислювання і накритих зверху кольоровими пластмасовими ковпачками. Загальний зовнішній вигляд акумулятора повинен бути в нормальному стані (відсутні механічні ушкодження, наприклад, тріщини);
4. Якщо акумулятор залитий:
а) рівень електроліта повинен перевищувати верхню крайку пластин;
б) напруга на клемах батареї без навантаження повинна бути не нижча 12,5 вольт;
6) вентиляційні отвори в пробках повинні бути відкритими.

Ціна акумулятора
, як правило, визначається якістю виготовлення й експлуатаційними зручностями. Експлуатація акумулятора, що не обслуговується, природно простіша, ніж потребуючого обслуговування. Зате і ціна акумуляторів, що не обслуговуються, значно вища.
Тому якщо Ви їздите цілий рік і не полінуєтесь раз у 1,5-2 місяця долити дистильованої води, то сміло можете купувати звичайний акумулятор, зекономивши на цьому від 20 до 70%.
Якщо ж Ви їздите тільки влітку, то доцільно купити акумулятор, що мало обслуговується або не обслуговується зовсім. Він має менший саморозряд, і у ваших експлуатаційних умовах буде служити довше.
Акумулятори, що мало обслуговуються, поставляються виробниками сухозарядженими або залитими електролітом на заводі.
Якщо Ви купуєте акумулятор взапас, то краще купити сухозаряджений – у нього більший термін зберігання. Для того, щоб привести такий акумулятор в робочий стан, в нього потрібно залити електроліт.
Залиті на заводі акумулятори вже готові до роботи. Є ще одна перевага залитих акумуляторів. Перед тим, як вони потраплять у торгову мережу, їх піддають контрольній зарядці з контролем параметрів на спеціальній апаратурі. При цьому легше виявити неякісні батареї.

Як ми вже говорили, краще купити акумулятор з тими характеристиками, що зазначені в інструкції з експлуатації Вашого автомобіля.
Чому? Тому, що такий акумулятор прослужить Вам довше при мінімальних витратах.
Якщо заощадити і купити акумулятор меншої ємкості, тоді він буде служити Вам менше звичайного терміну і буде погано справлятися з зимовим эапуском.
Якщо купити батарею більшої ємкості, ніж потрібно, Ви не виграєте в терміні служби, проте програєте в грошах, тому що постійний недорозряд акумулятора приведе до сульфатації пластин. А це дуже погано, бо засвідчує передчасну старість та смерть електричного серця Вашого автомобіля.

Шановні друзі! Щоб не мати проблем з акумулятором, купуйте продукцію фірм, що зарекомендували себе відмінною якістю. Купуйте у «чесних» (офіційних та легальних) продавців. А коли купуєте, то дивіться, за що Ви платите гроші.

Хай Вам щастить у дорозі!


АКУМУЛЯТОРИ VARTA

Продукція німецької фірми VARTA Autobatterie GmbH давно і добре відома українським споживачам.
Автомобільні акумулятори VARTA, які поставляються на первісну комплектацію багатьох європейських автовиробників, дійсно гарно працюють в умовах України.
Акумулятор Silver Dynamic – це новий етап в розвитку акумуляторних технологій. Решітки електродів виготовляються з багатокомпонентного свинцево-срібного сплава. Використання срібла значно збільшує корозійну стійкість решітки. Термін роботи акумулятора збільшується на 20% ніж в акумуляторів старих систем. До того ж Silver Dynamic має пусковий ток на 30% більший, ніж звичайний акумулятор тієї ж ємності.
Акумулятори Silver Dynamic, як і попередня серія – Blue Dynamic – мають високу заряджаємість в міському циклі експлуатації, а також стовідсоткову необслуговуємість.

Від редакції: в нашому спілкуванні з акумуляторами VARTA ми переконалися на практиці – при дотриманні елементарних правил експлуатації (не бити кувадлою, не смажити паяльною лампою etc) принаймні на 4 роки Ви забудете про те, що з акумулятором щось може бути негаразд. Зрозуміло, якщо Ви купите VARTA від офіційного ділера.


АВТОМОБІЛЬНІ ЛАМПИ OSRAM

Якщо береже срібне серце приховану силу
Та місячне сяйво пронизує темряву ночі
Я знаю,– досягну цілі,
для мене нема перепони.

Свамі Рімані

Якщо у Вас з якої-небудь причини немає «лупатого» «Мерседеса» з дивовижними газорозрядними лампами XENARC, не сумуйте. Вихід є. І для цього не треба чіпляти на VW Passat B2 газорозрядні лампи з вуличних фонарів.
Вже два роки київська фірма «Агротек» пропонує нам чудову лампу Н4 Cool Blue виробництва OSRAM Gmbh.
Ця лампа не тільки освітлює дорогу більш сильно, ніж звичайні галогенові лампи, але її світло має місячно-блакитний відтінок. Це робить предмети на дорозі більш помітними та такими, що звично виглядають.

Чому різні лампи мають різний кольоровий відтінок? Все діло в їх кольоровій температурі. Дивовижний XENARC має кольорову температуру 4200К, Cool Blue від OSRAM – 3700К, а чудова Blue Vision від PHILIPS – 3500К. Отже, чим вища кольорова температура, тим яскравіше виражений блакитний відтінок світла.
При цьому лампа Cool Blue має стандартну потужність 60/55W, тому навантаження електрообладнання Вашого автомобіля залишится нормальним.

Але тепер виникає плутанина. Яскраве блакитне світло від «лупатого» «Запорожця» майже нічим не відрізнятиметься від «ксенарково-крутого» світла «лупатого» «Мерседеса». Отакої!

Дійсно, дійсно є така лампа. До того ж, вона не дуже й дорога. Телефонуйте фахівцям: (044) 463-5877.


© 2001 - 2002 ТЕРЕЗИ

Hosted by uCoz