ћ» –ќ«”ћ≤™ћќ,
що рекламодавець зац≥кавлений не ст≥льки в друкуванн≥ гарноњ кольоровоњ картинки з≥ своњм ≥мТ¤м, ск≥льки у зб≥льшенн≥ к≥лькост≥ проданого товару чи наданоњ послуги. ƒл¤ цього, кр≥м тиражу на папер≥, ми маЇмо електронну верс≥ю журналу та базу даних з 20.000 п≥дприЇмств.
ћи працюЇмо Direct mail та Direct e-mail. ћи проводимо презентац≥њ товар≥в методами пр¤мого маркетинга та Internet-презентац≥њ.
ћи намагаЇмось р≥зноб≥чно п≥дтримувати наших друз≥в виробник≥в та продавц≥в. ÷е нормальне правило Ц ≥ндив≥дуальний п≥дх≥д в робот≥
з пост≥йними партнерами.
“елефонуйте: (044) 211-0606.
E-mail: terezi@adverman.com¬»ƒ» –≈ Ћјћ»
–еклама в журнал≥ може бути ш≥стьох вид≥в.
1. “екстова реклама Ц статт¤, ¤ка розпов≥даЇ про ф≥рму-виробника або продавц¤, про продукц≥ю та товари, про властивост≥ цих товар≥в та њх ц≥ни.
2. ќгл¤д товар≥в, ¤кий м≥стить кольорове зображенн¤ цих товар≥в, техн≥чн≥ характеристики та споживч≥ властивост≥, ц≥ни та ≥нформац≥ю про виробника або продавц¤.
3. ћодульна реклама, ¤ка м≥стить ≥нформац≥ю про виробника (продавц¤), перел≥к товар≥в, властивост≥ товар≥в та ц≥ни, а також елементи ≥м≥джевоњ реклами.
4. “ематичн≥ колонки Ђ’то продаЇ...ї з адресами та телефонами (факсами) магазин≥в та ф≥рм.
5. “ематичн≥ таблиц≥ Ђўо пропонують...ї з перел≥ком торговельних марок, ц≥н та координат продавц≥в.
6. ≤м≥джева реклама. ÷¤ реклама, ¤к правило, займаЇ площу не менше 1 стор≥нки. ƒо ц≥Їњ реклами в≥д редакц≥њ (або рекламодавц¤) додаЇтьс¤ посиланн¤ на те, де та за ¤кою ц≥ною можна купити цей товар.
–еклама (пункти 1,3,4,5,6) розгл¤даЇ ¤к товари, так ≥ послуги.
¬»ћќ√» ƒќ –≈ Ћјћ»
Ўановн≥ друз≥! ѕросимо звернути увагу на вимоги до реклами в нашому журнал≥.
1. –екламна ≥нформац≥¤ повинна бути правдивою, обТЇктивною та коректною по в≥дношенню до споживача та конкурент≥в. —аме тому:
Ц будь-¤кий текстовий матер≥ал насамперед маЇ на мет≥ дати читачев≥ р≥зноб≥чну ≥нформац≥ю про той чи ≥нший товар або послугу (¤к користуватись товаром, чим в≥н гарний, в ¤ких випадках його треба використовувати, а в ¤ких н≥ etc). ≤нформац≥ю, ¤ку можна визначити ¤к Ђпро все та н≥ про що конкретної треба розм≥щувати в п≥дрозд≥лах модульноњ реклами;
Ц ми принципово не розм≥щуЇмо рекламу, ¤ка Ї неправдивою, або такою, що викликаЇ велик≥ сумн≥ви й при цьому не може бути п≥дтвердженою документально;
Ц обовТ¤зкова умова дл¤ будь-¤коњ реклами Ц повинн≥ бути вказан≥ ц≥ни на товар або послугу. ÷е може бути точна ц≥на, ор≥Їнтовна ц≥на (плюс-м≥нус 20%) або д≥апазон ц≥н, але при цьому ц≥на маЇ в≥дпов≥дати д≥йсност≥;
2. –едакц≥¤ маЇ право на л≥тературне виправленн¤ отриманоњ ≥нформац≥њ, на стил≥стичне оформленн¤ тексту та макетуванн¤ текстових рекламних стор≥нок зг≥дно з концепц≥Їю журнала;
3. ∆урнал маЇ жорстку систематизац≥ю матер≥ал≥в;
4. ќгл¤д товар≥в на ф≥рмовому розворот≥ маЇ м≥стити, ¤к правило, не менше 6 моделей.
© 2001-2002 “≈–≈«»